Alla inlägg under november 2008

Av Mozart - 20 november 2008 11:33

Hej

Jag känner två snälla människor en tjej och en kille..eller jag känner flera snälla..men just nu tänker jag på Sussie och Tomas. Dom tar ut mig på äventyr när matte och husse jobbar. Igår var vi vid Hellas gården i två timmar. Där fick jag springa runt i skogen och busa. Jag råkade halka i vattnet också men for upp lika fort som jag kom i, gillar ju inte det där med att bada så värst mycket. Jag blir så glad när dom kommer och hämtar mig för då vet jag att det är något kul som väntar, tur att det finns så snälla människor..en stor slick på er, Sussie och Tomas.

Kram Mozart

Av Mozart - 18 november 2008 11:26

Som idag blir av med sina kulor...inte för jag förstår vad dom menar, men det låter konstigt..har jag också sånna tro?

Skapa flashcards