Alla inlägg under april 2009

Av Mozart - 29 april 2009 23:35

Tja

Här går dagarna framåt som vanligt, lite roliga saker har jag gjort, jag har ju så snälla kompisar som tar med mig på utflykt när matte och husse jobbar, vilken himla tur jag har :)

Tjing/Mozze

Av Mozart - 13 april 2009 14:05

Idag blir jag två år ;) se så snygg och stor jag har blivit...

Kram Mozze

Av Mozart - 12 april 2009 17:18

Det säger i alla fall min matte att jag är, många säger att det luktar illa om blöt hund, men det tycker inte min matte, så det så ;) Har precis kommit hem från en påskhelg i ockelbo, det var mysigt. Solen sken och jag fick några prinskorvar av "mormor", dock inte lika många som på julafton ;)

Mia har tagit så fina bilder på mig..se bara vad hon är duktig.

Tjing/Mozze

Av Mozart - 8 april 2009 23:02

Hej

Det var ett tag sedan jag uppdaterade denna blogg, har haft lite mkt att göra på sistonde :)

Nu är det kanonväder och hundgården har torkat upp, igår var vi där i två timmar, det var många kompisar där, det var kul att busa lite. Jag har fått en ny kompis som heter Bamse, kommer nog någon bild snart, för Mia fotade igår :) han är två år och en blandis, han är stor, större än mig.

Här är lite andra bilder på mig och mina polare när vi lekte i skogen.

Tjing/Mozze

Skapa flashcards