Alla inlägg under mars 2010

Av Mozart - 22 mars 2010 22:34

Hej igen!

Idag har jag vart ute flera timmar det var så skönt. Jag har busat med mina vänner i hundgården, det var Mötley som är en Mops, Bosse som är en dogo bordeaux, Smilla som är en Boxer och Sina som är en ulltuss :) det var kul, men jag gillar ju mest att ligga och tugga pinnar såklart.

Nu till en annan sak, Matte har vekligen kommit på mig nu, attans...okej, jag erkänner, när matte och husse har gått och lagt sig på kvällen så sover jag i soffan, inte i min lilla hund soffa, utan i storsoffan..den är sååå skön, men det skulle aldrig falla mig in att lägga mig där på dagarna, där går gränsen :) fast jag vet att matte inte vill att jag ska vara i soffan alls    men lite måste jag ta för mig, jag är ju trots allt människans bästa vän. Och en vän måste ju få sova i fin soffan.

Klart slut från mig.

Mozze     

Av Mozart - 14 mars 2010 20:32

Hej

I går var jag i Stjärnhov och hälsade på släkten, det är så bra när man är där, för då vankas det alltid något gott.

Men först gick vi en promenad i det sköna vädret, men jag vill inte att snön ska försvinna, för jag älskar snö och kyla.

Efter promenaden så gick vi till Strandhallen, men matte och jag väntade utanför, jag hittade en härlig snö hög som jag snabbt intog. Det kom några barn som lekte med mig en stund, jag gillar barn, dom är så busiga och roliga.

Matte funderar på att skaffa en till hund, men en så länge håller hon på att klurar på vilken ras hon vill ha..så det kan ta tid.

Jag längtar till landet, vi ska åka till Ockelbo om två veckor på helgen, det ser jag fram emot.

Ja, just det..jag fick ett helt gäng med prinskorvar igår, det var inte dumt det.

Tjing/Mozze       

Skapa flashcards