Direktlänk till inlägg 22 mars 2010

En dag i solen

Av Mozart - 22 mars 2010 22:34

Hej igen!

Idag har jag vart ute flera timmar det var så skönt. Jag har busat med mina vänner i hundgården, det var Mötley som är en Mops, Bosse som är en dogo bordeaux, Smilla som är en Boxer och Sina som är en ulltuss :) det var kul, men jag gillar ju mest att ligga och tugga pinnar såklart.

Nu till en annan sak, Matte har vekligen kommit på mig nu, attans...okej, jag erkänner, när matte och husse har gått och lagt sig på kvällen så sover jag i soffan, inte i min lilla hund soffa, utan i storsoffan..den är sååå skön, men det skulle aldrig falla mig in att lägga mig där på dagarna, där går gränsen :) fast jag vet att matte inte vill att jag ska vara i soffan alls    men lite måste jag ta för mig, jag är ju trots allt människans bästa vän. Och en vän måste ju få sova i fin soffan.

Klart slut från mig.

Mozze     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mozart - 6 oktober 2010 11:23

     Hej alla där ute, jag är dålig på att blogga jag erkänner...men det händer så mycket i mitt liv hela tiden så jag måste prioritera :) Just nu är Bess här hos mig, hennes matte är i L.A. och spelar tillsammans med Hello Saferide, Bess var här ...

Av Mozart - 17 juni 2010 00:30

      

Av Mozart - 17 juni 2010 00:06

men allt är bra med mig. Nu är jag så där vit och fin i pälsen som jag är på sommaren och nosen är svart igen. Snart har matte och husse semester, det ska bli nice, då kan jag vara på landet och springa runt och rulla mig i gräset. Min Golden kom...

Av Mozart - 10 april 2010 16:57

Hej alla mina vänner Jag befinner mig i Ockelbo och det är underbart för här är det massor av snö kvar, jag har hoppar runt i snön som en känguru, matte och husse tycker att jag ser alldeles tossig ut. Dom slänger iväg godisbitar som jag letar se...

Av Mozart - 1 april 2010 12:05


Tjena o Glad "korv" :) Nu är det påsk, inte för jag vet vad det är, men jag vet att det betyder PRINSKORV, det är det godaste som finns, så jag hoppas att jag får ett sånt där ägg, ett skit STORT fullt med prinskorvar, annars så kommer jag att so...

Skapa flashcards