Alla inlägg under april 2010

Av Mozart - 10 april 2010 16:57

Hej alla mina vänner

Jag befinner mig i Ockelbo och det är underbart för här är det massor av snö kvar, jag har hoppar runt i snön som en känguru, matte och husse tycker att jag

ser alldeles tossig ut. Dom slänger iväg godisbitar som jag letar sedan söker upp, det är jätte kul och jätte jobbigt.

Förut skulle vi åka en sväng runt om i skogarna här, men jag ville inte åka härifrån, jag tänkte att NEJ inte hem redan, så jag vägrade hoppa in i bilen, men matte tvingade in mig, hur kul är det?

Nåja, jag blev glad igen när jag kom tillbaka till huset, för dom sa ju att vi skulle åka hem på söndag, inte konstigt att jag blir förbannad.

Tjing/Mozze

Av Mozart - 1 april 2010 12:05

Tjena o Glad "korv" :)

Nu är det påsk, inte för jag vet vad det är, men jag vet att det betyder PRINSKORV, det är det godaste som finns, så jag hoppas att jag får ett sånt

där ägg, ett skit STORT fullt med prinskorvar, annars så kommer jag att sova i människosoffan dygnet runt, och ingen kommer att kunna rubba på mig.


Nu är det VÅR det är härligt för det finns så många snygga brudar där ute nu, jag känner det när jag är på promenad, matte blir lite galen på mig när jag stannar och ska lukta överallt, hon vill att vi ska gå på snabba långa promenader, jag vill gå på långa promenader med många doftstopp, det gillar jag.

Ha en bra "korv" för det ska jag ha :)

Tjing Mozze  

Ovido - Quiz & Flashcards