Alla inlägg den 10 juni 2008

Av Mozart - 10 juni 2008 20:23

Tjena

Idag har det varit skolavslutning för små hussarna, den ena slutade femman och den andra nian, sen bjöds det på sill lunch och fransk chokladtårta med jordgubbar och vispgrädde...men inte fick jag nå´t inte, jag får nöja mig med den vanliga gamla maten, torr och eländig är den också, men jag gillar den, den är helt okej. Matte säger att den maten passar mig bra, för jag har inte varit dålig i magen en enda gång i mitt liv, andra hundar jag har träffat har spytt och haft racerbajs massor av gånger.

Men jag har haft kul ändå för Bosse har varit hos mig idag, han kom hit 07.15 till klockan 15.30 Ja jäklar vad vi har busat...sen kom det ju hit några andra människor, dom kom hit för att gå på skolavslutningen och för att äta lunch....det var en mormor, morfar och en moster, inte för att jag vet vad det betyder, men det är nog nå´t snällt, för dom delade ut kuvert, som små hussarna blev glada av att få.

Snart ska jag vara två veckor på landet, när husse och matte och små hussarna ska på semester till Krakow, det ska bli nice.


Näe nu ska jag kolla på fotboll...HEJA SVERIGE!


Bye/Mozze

Ovido - Quiz & Flashcards