Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Mozart - 26 maj 2009 12:39

Tja!

Nu är det  sommar och sol, och helgen tillbringade jag i Ockelbo, jag älskar att vara där för jag kan vara ute hela dagen och bara spatsera runt och må bra. Jag ska vara där länge snart, matte ska ju opereras sig samt ha semester så då kan vi vara på landet och njuta.

Oj vilka små roliga kompisar jag har träffat i hundgården, det är små bebis kompisar, en Baloo och en Raffe. Baloo är bara 9 veckor, en blandis mellan Leionberger och Schäfer och Raffe är en amstaff på 3 månader, matte bara gullar med dom och glömmer bort mig, men det gör inte så mkt, för då kan jag tugga på mina pinnar utan att matte märker det, för hon tycker inte om när jag tuggar på pinnar. Matte har glömt kameran hemma så bilder på bebisarna kanske kommer sen, om matte kommer ihåg kameran...

Tjing/Mozze

Ovido - Quiz & Flashcards