Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Mozart - 16 juni 2009 20:33

Hej

Nu är de sommar och jag längtar till landet, på midsommar ska vi till Stjärnhov, det är också ett mysigt ställe som jag kan springa omkring okopplad, sen ska jag till huset i Ockelbo, där ska vi vara ifyra veckor...me like.

Matte är lite sur på mig ibland när vi är ute, jag har nämligen kommit på ett bra sätt att få vara ute lite längre...så här gör jag;

Jag vänder ryggen mot matte, sen sätter jag mig ner väldigt bestämt, och när matte säger,- Nej Mozze, nu ska vi gå hem, och så drar hon lite i kopplet. Då lägger jag mig ner på sidan och vägrar resa mig, matte säger att jag är lite knäpp, men jag tycker att jag är väldigt smart ;) grannarna tycker att jag är en rolig hund och säger att jag har en skön stil...jag tror inte min matte håller med där riktigt. Jag vet att matte inte ta dra i mig så mycket eftersom hon har opererat sig i magen, det utnyttjar jag, jag är en klok hund, så är det helt enkelt :)

Puss/Mozze


Ovido - Quiz & Flashcards