Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Mozart - 8 augusti 2008 17:24

Hej

..men jag har tagit mina promenader ialla fall , det måste man säger matte. Så igår var jag och min kompis Bess ute i skogen, vid Årstaviken, oj vad vi sprang, över stock och sten och inte brydde vi oss att det regnade inte. Vi träffade på en tjej som hette Maja hon var en stor vovve, en blandning mellan NewFoundland/S:t Bernard/Lejonberger, jätte snäll. Vi sprang ner till vattet alla sprang rätt i, alla två, jag kände inte för det riktigt, en annan gång, som jag brukar säga :) Men tjejerna simmade som fiskar, jag stod kvar vid strandkanten och njöt av utsikten.

Idag har matte och jag gått till Nytorpsgärdet, där brukar det vara många hundar, vi träffade en Golden som var på besök här, han bodde i Täby annars. Tjejen som var med Golden killen sa att jag liknade en kompis till Golden killen. Dom kom fram till att vi båda var från Yellows, inte konstigt att vi var lika när vi var släkt :) Nu måste jag vila mig lite efter 2-timmars promenaden.

/Mozze

Ovido - Quiz & Flashcards