Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Mozart - 10 augusti 2008 20:14

Hej igen!

Idag har jag varit hos Bess, när Matte och Husse var och tittade på s.k bebisar, vet inte riktigt vad det är för nå´t. Men det var en sån och hälsade på förra veckan. Jag trodde det var en så´n där pipleksak, för den lät ungefär på samma sätt...fast när den pep så ändrade den färg från vit till röd, det tyckte jag var konsigt...så det var bäst att lämna den i fred. Hur som helst så var det skönt att jag fick tillbringa dagen med Bess, hennes husse och matte tog med oss till Årsta skogen, jag tycker det är så kul att få springa där tillsammans med Bess, mycket bättre än att titta på konstiga "pipleksaker" i alla fall. Men om jag hade följt med så kanske jag hade lekt med dessa små krabater :) söta va?

Tjing/Mozze

Av Mozart - 10 augusti 2008 12:27

Tjenixen

Igår kväll kom min kompis Bess, hon har sovit över till idag söndag. Det var kul tycker jag, blir lite fart och fläkt. Men matte och husse säger att Bess är snabbare på att lyssna på vad dom säger än vad jag är. Jag tror det är för att hennes öron står rakt upp, inte konstigt att hon hör bra då, jag har ju öron som hänger ner samt en massa ullig päls på öronen, matte och husse förstår inte nå´t, så är det ju :)

Voff/Mozze

Ovido - Quiz & Flashcards