Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Mozart - 12 januari 2009 21:48

Tja!

Ikväll har jag busat, sprungit, jagat och blivit jagad av mina kompisar Bess och Bosse, en hel timme sprang vi som galningar, det var kul. Men gissa om jag blev smutsig, mmmm jag såg ut som en dalmatiner, så det  blev dusch när jag kom hem, nu går jag frivillig in i duschen, men kul är det inte. Efteråt tycker jag att det är mysigt när matte torkar mig med badlakanet och torkar mig med hårfönen...nu är jag tjusiga må jag säga ;)

Jag fick ett grisöra för att jag var så duktig....min favvis belöning.

/Mozze

Av Mozart - 12 januari 2009 12:47

Hej

Idag hände det en ganska rolig sak, matte och jag var ute och promenerade då vi mötte en pappa med sin lilla son på ett år. lillkillen pekade på mig och sa...voff voff, pappan sa -oj vilken fin vovve, vill du klappa vovven (efter matte hade sagt att jag var en snäll och lugn hund" lill killen klappade på mig, och pappan tyckte det var så fantastiskt att han måste fotografera med sin mobil för att skicka till lillkillens mamma, för jag var den första hunden han hade klappat...och jag är ju sååå stor och killen så liten. Men jag älskar barn, dom backar jag inte för, dom får klappa mig och gosa, men jag backar för tanter och farbröder med röda näsor och som luktar konstigt ur munnen, och så pratar dom väldigt lustigt...sånna personer gillar jag inte, matte säger att dom kallas för "fyllon". Akta er för sånna människor, dom är läskiga tycker jag.

Tjing/Mozze

Ovido - Quiz & Flashcards