Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Mozart - 30 januari 2009 17:15

Hej

Igår träffades jag och mina kompisar, vi skulle gå en låååång promenad med Bess, den sista på länge, hon flyttade till Berlin, imorse åkte hon. Det känns tråkigt, men när hon kommer till Sverige ska hon hälsa på mig, det har hon lovat. Matte och husse ska åka och hälsa på sen någon gång, men jag vet inte om jag kan åka med, vi får se.

Vi var ute och sprang i skogen i 2,5 timme, det var så kul, det var jag, Bess, Bosse och Zina. I skogen fick Bess upp nå´t spår och sprang i väg, hon var borta i nästan en halv timme, vi blev lite oroliga, jag tror att hon ville vara kvar här hemma i sverige, det var därför hon tänkte rymma...men hon ångrade sig och kom tillbaka....

Förresten så bor det en tjej i porten bredvid mig, hon och hennes kille ska gå på en lång promenad imorgon och hon frågade om dom fick ta med mig, för då skulle det vara roligare att promenera, sa hon :)..jag går gärna med, för jag gillar ju promenader.


Ha en bra helg. för det ska jag ha ;)

Tjing/Mozze


Ovido - Quiz & Flashcards