Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Mozart - 19 februari 2009 21:02

Tjena

Jag har träffat en Amerikansk Golden, den var allldeles mörkbrun, tydligen så har dom den färgen i Amerika. Den var 10 år väldigt snäll och jättepigg.

Nu är det så där kallt igen, och det är rena isbanan i hundgården, matte säger att vi inte går in dit för att jag kan halka när jag springer, joo det är sant, jag springer ibland, när jag får ett sån´t där glädje fnatt, då går det undan.

Men en sak är lite tråkig, matte och jag saknar Bess för vi brukar gå på trevliga promenader på kvällarna, nu får vi gå ensamma...det är lite tråkigt. Jag vet att Bess matte läser min blogg ibland, så vi hälsar och hoppas att dom har det bra i Berlin, och att Bess får äta massor av tyska goda korvar.

Tjing/Mozze

Ovido - Quiz & Flashcards