Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Mozart - 24 februari 2009 14:49

Här är några bilder på min kompis Bessie, vi har haft mycket roligt ihop.

Puss o Kram till Bess.

/Mozze

Av Mozart - 24 februari 2009 12:15

Om någon vecka kommer en liten kompis hit, för matte ska vara barnvakt. Det är mattes brors bebis, han kallas för "Limpan" men heter LInus. Jag tycker att han ser lite farlig ut, hoppas att han inte äter upp mig :)

Tjing/Mozze


Av Mozart - 24 februari 2009 12:07

Hej alla!

Nu börjar matte känna sig lite bättre, så idag har vi varit ute i 1.5 timme i snön. Jag lekte med mina kompisar i hundgården, Olga (Golden), Fendi (Boston terrier), Mutley (Mops), Bosse (Golden blandning) och Zina (en krullig liten sak) fast jag var mest intresserad av Zina, som precis hade löpt, men hon sa till mig på skarpen, så då kände jag att nu är det bäst att tagga ner lite. Nu är jag helt slut, men kul var det att träffa alla polarna.

Här är lite flera bilder från min utflykt till Hellasgården.

Vi hörs/Mozze

Ovido - Quiz & Flashcards