Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Mozart - 19 maj 2008 14:32

Jag måste berätta en sak min komis Bess är med i en musikvideo, jag tycker att det är coolt, jag skulle också vilja vara med, men jag är väl inte tillräckligt tuff kan jag tänka. Förresten så tycker min husse och matte att Bess matte är en tjej som sjunger bra,  för jag har hört henne på våran stereo hemma, jag är mest stolt över Bess, därför måste jag skryta lite om henne :)


Once I was like you" - Firefox AK vs. LAID


(kolla gärna in min kompis Bess på Youtube :)

 
Av Mozart - 19 maj 2008 14:17

Tjena

Idag har jag vart ute i två timmar och bara lekt och busat, med pinnar och bollar och med mina kompisar Bess, Bosse och Bonzo. Sen kom det en ny liten grabb, endast 11 veckor, han heter förresten Bengtsson och är en Lagotto. Men vi lekte inte med Bengtsson så mycket, för han är ju så liten, och han ville absolut inte springa med oss. Nu är jag helt slut och måste ta igen mig ett tag. Förresten så är det en bild, hur det ser ut där jag bor, alltså jag bor inte i den där stora bollen, fast det skulle vara coolt, men jag bor i närheten :)och som husse skulle säga "vi bor vid Söderstadion"

På återseende/Mozze

Av Mozart - 19 maj 2008 14:13

Kolla in min snygga stil ;)

Ovido - Quiz & Flashcards