Alla inlägg den 21 maj 2008

Av Mozart - 21 maj 2008 09:12

Hej

Nu på morgonen har jag gått en promenad, och träffade på en man i huset bredvid mitt. Han är helt tokig i mig, enda sen jag var liten, så kommer han och klappar och busar med mig varenda gång vi träffas. Han är en sportig herre som tar en power walk varje morgon, det är då vi brukar träffas, jag tycker att han är jätte trevlig och viftar på svansen när jag ser att han kommer emot mig, dessutom har han hundgodis i fickan, som jag får när vi ses :) Han och hans fru hade Golden förut, tror det är därför dom är galna  i mig.

I förrgår så gick husse och jag en promenad till Hammarbybacken, då kom det fram en kvinna som frågade om hon fick ta kort på mig med sin mobil, hon sa att jag var en så´n snygg kille, och att jag var trimmad så fint, hon tyckte att svansen var jätte fin (matte blev sååå stolt) hon frågade var jag kom ifrån, hon kände till Yellows. Kanske jag måste prova på en utställning snart, men matte måste gå och kolla lite först, för hon säger att hon inte vet hur det går till,och att hon inte kan komma dit som en virrpanna...och så säger matte att jag måste sluta gå med nosen i backen hela tiden..men jag tycker ju att det finns så många goda dofter, så det kan bli svårt ;)


Tjenixen/Mozze

Ovido - Quiz & Flashcards