Direktlänk till inlägg 24 januari 2009

Tråkigt väder...

Av Mozart - 24 januari 2009 15:44

Tjena

Idag hade vi tänkt åka till huset i Ockelbo men det blev inte nå´t, för matte sa att det var sån´t skit väder, så vi är hemma och har en skön och lugn slappar helg, det måste man ibland. Bara jag, matte och husse, små hussarna är inte hemma, dom är hos deras pappa i Södertälje. Så nu får jag all uppmärksamhet...det gillar jag skarpt.

Jag har ju glömt att jag fått två nya kompisar, en Grandis som heter Bronko han är 5 månader och super stor, han kliver över mig..hahaha han är så busig och jag tycker att det kan bli lite jobbigt, men då säger jag till honom och då slutar han..lite pondus har jag. Sen träffade jag en valp på 12 veckor som heter Cricket, det var en blandis, Rottis och amstaff...blir nog en tuffing, men nu var han snäll och gullig...vi får se om det går lika bra att leka om några månader. För om man är kompisar när man är liten så kanske det inte funkar när man är stor, så är det mellan mig och Seven (Vit herdehund), vi var kompisar förut, men nu tror jag inte att det skulle gå så bra, för vi morrar och skäller på varandra.

Ha en skön helg, för det ska jag ha.

Kram Mozze


 
 
mia & bonzo

mia & bonzo

24 januari 2009 18:10

åh, det måste ju va den lilla valpen vi träffa hos veterinären igår! han hette cricket och var rottis/amstaff, 12 veckor.
bronco den stackarn blev ju biten av den där ilskna schäfern häromdagen :(

http://bonzobonzo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mozze

25 januari 2009 14:25

ja..det måste vara samma cricket, jätte söt..ja världen är bra liten. Åhh stackars Bronco, och hans matte o husse som är i Thailand, stackars deras hundvakt, blev det allvarligt??...den där schäfern är ju helt galen, man kan ju inte ha en så´n hund, ger sig på en valp dessutom...inte friskt beteende.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mozart - 6 oktober 2010 11:23

     Hej alla där ute, jag är dålig på att blogga jag erkänner...men det händer så mycket i mitt liv hela tiden så jag måste prioritera :) Just nu är Bess här hos mig, hennes matte är i L.A. och spelar tillsammans med Hello Saferide, Bess var här ...

Av Mozart - 17 juni 2010 00:30

      

Av Mozart - 17 juni 2010 00:06

men allt är bra med mig. Nu är jag så där vit och fin i pälsen som jag är på sommaren och nosen är svart igen. Snart har matte och husse semester, det ska bli nice, då kan jag vara på landet och springa runt och rulla mig i gräset. Min Golden kom...

Av Mozart - 10 april 2010 16:57

Hej alla mina vänner Jag befinner mig i Ockelbo och det är underbart för här är det massor av snö kvar, jag har hoppar runt i snön som en känguru, matte och husse tycker att jag ser alldeles tossig ut. Dom slänger iväg godisbitar som jag letar se...

Av Mozart - 1 april 2010 12:05


Tjena o Glad "korv" :) Nu är det påsk, inte för jag vet vad det är, men jag vet att det betyder PRINSKORV, det är det godaste som finns, så jag hoppas att jag får ett sånt där ägg, ett skit STORT fullt med prinskorvar, annars så kommer jag att so...

Ovido - Quiz & Flashcards