Direktlänk till inlägg 23 maj 2008

Min kompis Bonzo

Av Mozart - 23 maj 2008 10:26

Tjena..

Nu har jag äntligen fått en bild på min kompis Bonzo, matte har aldrig med sig kameran när vi träffar Bonzo, slarvigt tycker jag. Så vi har fått "låna" en bild. Jag tycker att han är stilig och dessutom så är han jätte schysst och väldigt, väldigt snabb...inte lika kul :( för mig. Jag har faktiskt inte någon lust att springa så där fort, jag kan verkligen, men det handlar om att jag är smart, jag genskjuter dom istället, när dom har sprungit sina varv, så plöstligt står jag där...och tar pinnen ifrån dom, för då är dom så trötta så att det inte blir nå´t direkt motstånd...smart va ;)

Matte säger att jag borde heta Ferdinand, som någon tjur på tv, fattar inte alls vad hon surrar om, hon säger "-varför leker inte du med dom andra hundarna", men jag vill hellre ligga här och tugga på mina pinnar...ja, ja som jag sagt tidigare, de där kontiga typerna på två ben och som bara har päls på huvudet, förutom husse då , som har mer päls på kroppen än på huvudet ;) dom är lite konstiga :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mozart - 6 oktober 2010 11:23

     Hej alla där ute, jag är dålig på att blogga jag erkänner...men det händer så mycket i mitt liv hela tiden så jag måste prioritera :) Just nu är Bess här hos mig, hennes matte är i L.A. och spelar tillsammans med Hello Saferide, Bess var här ...

Av Mozart - 17 juni 2010 00:30

      

Av Mozart - 17 juni 2010 00:06

men allt är bra med mig. Nu är jag så där vit och fin i pälsen som jag är på sommaren och nosen är svart igen. Snart har matte och husse semester, det ska bli nice, då kan jag vara på landet och springa runt och rulla mig i gräset. Min Golden kom...

Av Mozart - 10 april 2010 16:57

Hej alla mina vänner Jag befinner mig i Ockelbo och det är underbart för här är det massor av snö kvar, jag har hoppar runt i snön som en känguru, matte och husse tycker att jag ser alldeles tossig ut. Dom slänger iväg godisbitar som jag letar se...

Av Mozart - 1 april 2010 12:05


Tjena o Glad "korv" :) Nu är det påsk, inte för jag vet vad det är, men jag vet att det betyder PRINSKORV, det är det godaste som finns, så jag hoppas att jag får ett sånt där ägg, ett skit STORT fullt med prinskorvar, annars så kommer jag att so...

Ovido - Quiz & Flashcards